1. Název
Oficiální název:
Statutární město Brno, městská část Brno-Líšeň
2. Důvod a způsob založení
Po volbách v listopadu v roce 1990 bylo v Brně, které je statutárním městem, provedeno přerozdělení 5-ti obvodních národních výborů na 29 městských částí, z nichž každá má své orgány a určité kompetence v jednotlivých oborech činnosti v oblasti státní správy a samosprávy.
Úřad městské části Brno-Líšeň začal plnit svou funkci po ustanovujícím zasedání Zastupitelstva městské části v roce 1990, kdy byl zvolen starosta, jeho zástupce a zvolena Rada městské části.
3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
4.1. Kontaktní poštovní adresa
Statutární město Brno, Městská část Brno-Líšeň
Jírova 2609/2, 628 00 Brno
elektronická podatelna : [obfuscate_1_|106|106|96|88|108|100|108|104|92|40|103|101|106|93|109|64|92|109|104|106|42|90|114]
tel. : 544 424 811
e-mail : [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|97|114|104|106|39|103|101|106|93|109|46|93|117]
datová schránka: u8jbv72
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Úřad městské části Brno-Líšeň
Jírova 2609/2, 628 00 Brno
4.3. Úřední hodiny pro veřejnost
pondělí | 8,00 - 17,00 hodin |
středa | 8,00 - 17,00 hodin |
Úřední hodiny - podatelna
pondělí | 8,00 - 17,00 hodin |
úterý | 8,00 - 13,00 hodin |
středa | 8,00 - 17,00 hodin |
čtvrtek | 8,00 - 13,00 hodin |
Úřední hodiny - ověřování podpisů, listin a služby CZECH POINT
pondělí | 8,00 - 17,00 hodin |
úterý | 8,00 - 11,30 hodin |
středa | 8,00 - 17,00 hodin |
čtvrtek | 8,00 - 11,30 hodin |
Poplatky za ověřené výstupy z Czech POINTU
Ověřující správní úřad je v souladu s § 9d odst. 3 zákona o Informačních systémech veřejné správy oprávněn vybírat za vydání ověřeného výstupu od žadatele správní poplatek podle zákona o správních poplatcích, a to za první stránku ve výši 100 Kč a za každou další započatou stránku ve výši 50 Kč.
Správní poplatek za vydání ověřeného výpisu z rejstříku trestů je 100 Kč.
4.4. Telefonní čísla
kontakty na všechny zaměstnance úmč brno-líšeň
4.5. Adresa internetových stránek
www.brno-lisen.cz
4.6. Adresa podatelny
Úřad městské části Brno-Líšeň
Jírova 2609/2, 628 00 Brno
2. patro dveře č. 304
4.7. Elektronická adresa podatelny
[obfuscate_1_|106|106|96|88|108|100|108|104|92|40|103|101|106|93|109|64|92|109|104|106|42|90|114], [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|97|114|104|106|39|103|101|106|93|109|46|93|117]
4.8. Datová schránka
datová schránka: u8jbv72
5. Případné platby můžete poukázat
- na účet 19-16024621/0100 (KB Brno-město) při úhradě poplatků (mimo poplatku ze psů), pronájmů (mimo oblast bytových domů a polikliniky Horníkova 34) a ostatních služeb poskytovaných ÚMČ
- na účet 8010-16024621/0100 (KB Brno-město) při úhradě poplatku ze psů,
- na účet 6985090297/0100 (KB Brno-město) při úhradě pronájmu a ostatních služeb týkajících se polikliniky Horníkova 34,
- na účet 16024621/0100 (KB Brno-město) při úhradě záloh na energie (mimo polikliniky Horníkova 34) apod.,
- na účet 19-5121080257/0100 (KB Brno-město) při úhradách týkajících se bytových domů.
- Před provedením platby kontaktujte, prosím, referenta vyřizujícího danou záležitost, který sdělí variabilní symbol a příslušný bankovní účet. Bez správného variabilního symbolu nebude možné identifikovat plátce ani předmět úhrady.
6. IČO
449 92 785
7. Plátce daně z přidané hodnoty
DIČ: 44992785
8. Dokumenty
8.1. Seznamy hlavních dokumentů
- Zákon o obcích č.128/2000 Sb.
- Statut města Brna
- Organizační řád ÚMČ
- Organizační schéma ÚMČ
- Jednací řád RMČ Brno-Líšeň - schválen 17. 5. 2017
- Jednací řád komisí RMČ Brno-Líšeň - platný od 5.11.2021
- Jednací řád ZMČ Brno-Líšeň - platný od 1.2.2023
- Jednací řád Kontrolního výboru zastupitelstva MČ Brno-Líšeň - platný od 20.4.2023
- Volební řád - platný od 29.1.2015
- Provozní řád sálu a zasedací místnosti v budově Radnice Brno-Líšeň
- Pravidla vztahu orgánů MČ k příspěvkovým organizacím - platný od 18.9.2017
- Strategický plán rozvoje městské části Brno – Líšeň na období 2024 – 2033
Kulturní centrum Líšeň, p.o.
8.2. Rozpočet MČ Brno-Líšeň
- Rozpočet na rok 2024
- Rozpočet na rok 2023
- Rozpočet na rok 2022
- Rozpočet na rok 2021
- Rozpočet na rok 2020
- Rozpočet na rok 2019
- Rozpočet na rok 2018
- Rozpočet na rok 2017
- Rozpočet na rok 2016
9. Podávání informací na základě zákona č. 106/99 Sb. (o svobodném přístupu k informacím)
Svobodný přístup k informaci ve smyslu zákona č.106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů - informace
Žádost o poskytnutí informace - formulář
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o informaci - formulář
- Poskytnuté informace v roce 2014
- Poskytnuté informace v roce 2015
- Poskytnuté informace v roce 2016
- Poskytnuté informace v roce 2017
- Poskytnuté informace v roce 2018
- Poskytnuté informace v roce 2019
- Poskytnuté informace v roce 2020
- Poskytnuté informace v roce 2021
- Poskytnuté informace v roce 2022
- Poskytnuté informace v roce 2023
- Poskytnuté informace v roce 2024
10. Příjem a podání podnětů
Písemná podání a veškeré materiály lze předávat osobně na podatelně ÚMČ v místmosti sekretariátu, 2. patro, dveře č. 304, nebo zaslat poštou na adresu: Úřad městské části Brno-Líšeň, Jírova 2, 628 00 Brno
pondělí | 8,00 - 17,00 hodin |
úterý | 8,00 - 13,00 hodin |
středa | 8,00 - 17,00 hodin |
čtvrtek | 8,00 - 13,00 hodin |
11. Předpisy
11.1. Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších předpisů
Sbírka zákonů
11.2. Vydané právní předpisy
http://www.brno-lisen.cz/potrebuji-si-vyridit
12. Úhrady za poskytování informací
12.1. Sazebník úhrad za poskytování informaci
- Sazebník úhrad za poskytování informací
- Vyřizuje sekretariát radnice: paní Eva Horáková, e-mail: [obfuscate_1_|99|105|98|102|56|97|114|104|106|39|103|101|106|93|109|46|93|117], tel.: 544 424 841
12.2. Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informaci
žádné
13. Licenční smlouvy
13.1. Vzory licenčních smluv
Dle ust. § 14a zák. č. 106/1999 Sb. a ust. §46 a násl. zák. č. 121/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů
13.2. Výhradní licence
Zveřejněné v registru smluv
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
- Výroční zpráva za rok 2013
- Výroční zpráva za rok 2014
- Výroční zpráva za rok 2015
- Výroční zpráva za rok 2016
- Výroční zpráva za rok 2017
- Výroční zpráva za rok 2018
- Výroční zpráva za rok 2019
- Výroční zpráva za rok 2020
- Výroční zpráva za rok 2021
- Výroční zpráva za rok 2022
- Výroční zpráva za rok 2023
15. Zveřejňování informací o kontrolách dle ust. § 26 zákona č. 255/2012 Sb., kontrolního řádu
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2024
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2023
- Informace z kontrol ochrany zvířat a odpadového hospodářství za rok 2023
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2023
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2022
- Informace z kontrol ochrany zvířat a odpadového hospodářství za rok 2022
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2022
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2021
- Informace z kontrol ochrany zvířat a odpadového hospodářství za rok 2021
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2021
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2020
- Informace z kontrol odpadového hospodářství za rok 2020
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2020
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2019
- Informace z kontrol odpadového hospodářství za rok 2019
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2019
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2018
- Informace z kontrol odpadového hospodářství za rok 2018
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2018
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2017
- Informace z kontrol odpadového hospodářství za rok 2017
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2016
- Informace z kontrol odpadového hospodářství za rok 2016
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2016
- Informace o výsledku veřejnoprávních kontrol za rok 2015
- Informace z kontrol odpadového hospodářství za rok 2015
- Informace z kontrol OSPOD za rok 2015