Zpětná vazba od vás je pro nás velmi důležitá. Řadu problémů totiž nemůžeme řešit čistě proto, že o nich nevíme. Vaše podněty, tak mohou významně ovlivnit kvalitu života v Líšni.
Líšeň je zapojena do chytré komunikační sítě MUNIPOLIS, díky níž máte možnost využívat pro nahlášení jakéhokoliv podnětu stejnojmennou mobilní aplikaci. Není třeba chodit nikam na úřad nebo telefonovat na příslušný odbor – vše provedete elegantně a rychle přímo ze svého telefonu. My se tak díky vám o problému včas dozvíme a můžeme jej řešit.
Jak to celé funguje?
Díky aplikaci můžete nahlásit prakticky jakýkoliv podnět – rozbitou houpačku na dětském hřišti, povalené dopravní značení, uvolněný poklop kanálu nebo např. vznikající černou skládku. K hlášení můžete snadno přidat fotodokumentaci a také přesnou lokalizaci, což velmi pomůže rychlému vyřešení podnětu. Vaše hlášení se dostane přímo k zodpovědnému pracovníkovi a vy můžete celý proces řešení sledovat v mobilní aplikaci a díky tomu budete vědět, jakmile bude podnět vyřešen.
Díky aktivaci MUNIPOLIS můžete navíc získat:
- Upozornění na krizové situace, jako jsou např. výpadky energie.
- Novinky a důležité informace z úřadu MČ.
- Každý měsíc nové číslo Líšeňských novin v listovacím formátu pdf.
- Pozvánky na kulturní a sportovní události.
- Možnost zapojit se do online anket.
- Newsletter, který vám každé pondělí ve 18:00 hodin přináší přehled nadcházejících událostí.
- Nově přidaný modul pro blokové čištění, který vám umožní dostávat třístupňová upozornění na plánované čištění - e-mail, zpráva do aplikace a SMS.
Aplikaci si můžete stáhnout zdarma a během registračního procesu si sami vyberete, jaké informace vás zajímají. Abychom vás mohli v případě potřeby rychle kontaktovat, doporučujeme zadat vaše telefonní číslo a adresu bydliště. Vaše osobní údaje jsou uchovávány bezpečně a v souladu s GDPR.
Těším se, že budeme mít další možnost se navzájem efektivně a lépe informovat.
Mgr. Alena Stejskalová, II. místostarostka