Odbor rozpočtu a financí

Zpátky

Stehlík Libor, Ing. - vedoucí odboru, dveře č. 401, tel.:  +420 544 424 850

Pracovníci

Pracovník

Popis činnosti

Klapka

Dveře č.

Přímá linka
mobil

E-mailová adresa

Ing. Stehlík Libor
vedoucí odboru rozpočtu a financí 850 401

544 424 850

[obfuscate_1_|109|111|97|95|100|104|107|58|93|108|105|107|36|100|104|115|95|105|40|94|118]
Blümelová Jana
pokladna 852 202

544 424 852

[obfuscate_1_|92|103|113|100|93|107|111|112|92|58|93|110|101|103|44|108|99|110|95|105|42|90|114]
Hakl Dalibor
správce rozpočtu 854 102

544 424 854

732 542 108

[obfuscate_1_|98|92|103|99|56|97|114|104|106|39|103|101|106|93|109|46|93|117]
Ing. Kopáčková Mirka
platová účetní, personalistka 630 5 OSB

517 070 067

[obfuscate_1_|101|106|108|88|91|106|111|112|92|58|93|110|101|103|44|108|99|110|95|105|42|90|114]
Kratochvílová Jarmila
hlavní účetní 851 401

544 424 851

[obfuscate_1_|101|109|93|107|103|98|104|112|100|102|106|114|88|56|97|114|104|106|39|103|101|106|93|109|46|93|117]
Bc. Markovičová Jitka
referát ekonomických záležitostí 856 203

544 424 856

[obfuscate_1_|103|92|110|98|103|117|105|93|106|112|92|60|89|106|109|111|39|103|99|110|97|101|38|98|122]
Vlčková Jarmila
referát poplatků ze psů 853 203

544 424 853

[obfuscate_1_|112|103|95|98|103|117|97|58|93|108|105|107|36|100|104|115|95|105|40|94|118]

V čele odboru stojí jeho vedoucí, jmenovaný RMČ. Vedoucí odboru samostatně řídí činnost svého odboru a za jeho činnost komplexně zodpovídá.

Pracovníci odboru, kteří v souladu se svou pracovní náplní vedou daňové  řízení, jsou v tomto řízení oprávněnými úředními osobami ve smyslu daňového řádu, a to bez dalšího jmenovitého pověření vedoucího odboru

Poslání:
Posláním odboru je zabezpečovat dlouhodobou prosperitu MČ, stanovenou ZMČ a RMČ, uplatňováním finančních nástrojů a pravidel pro řízení vnitřní ekonomiky a hodnotit ekonomické a finanční důsledky rozvojových záměrů.

Vybrané působnosti:

  • zajištění potřebné likvidity ÚMČ ke splnění finančních závazků
  • zajištění zpracování rozpočtového výhledu, návrhu rozpočtu a rozpočtových opatření  podle pokynů samosprávy
  • zajištění zpracování čtvrtletních přehledů hospodaření a závěrečného účtu MČ za uplynulý rok
  • zajištění dodržování schváleného nebo upraveného rozpočtu MČ v daném roce
  • hospodaření se svěřenými finančními prostředky se zaměřením na hospodárnost, efektivnost a účelnost jejich užití
  • zajištění dodržování zákonů, vyhlášek a nařízení v platném znění pro finanční hospodaření
  • zajištění agendy:
    • účetnictví MČ
    • evidence psů a správa poplatků ze psů
    • správa příjmů za pronájem pozemků a nebytových prostor
    • správa poplatku ze vstupného
    • vidimace a legalizace podpisů
    • personální a mzdové včetně zajištění odměn uvolněným a neuvolněným členům zastupitelstva a odměn dle dohod o provedení práce
    • cestovních náhrad
    • sociálního fondu
  • v oblasti krizového řízení v přenesené působnosti:
    a) za účelem zajištění připravenosti městské části na řešení krizových situací:

    - organizuje přípravu městské části na krizové situace,
    - poskytuje Magistrátu města Brna podklady a informace potřebné ke zpracování Krizového plánu města Brna,
    - vede evidenci údajů o přechodných změnách pobytu osob, pro kterou shromažďuje údaje, a předává údaje v ní vedené Magistrátu města Brna,
    - vede evidenci údajů o přechodných změnách pobytu osob za stavu nebezpečí, pro kterou shromažďuje údaje, a předává údaje v ní vedené Magistrátu města Brna,
    - podílí se na zajištění veřejného pořádku,
    - plní úkoly stanovené Krizovým plánem města Brna při přípravě na krizové situace a jejich řešení

    b) seznamuje právnické a fyzické osoby způsobem v místě obvyklým s charakterem možného ohrožení městské části, s připravenými krizovými opatřeními a se způsobem jejich provedení
     
  • vyjadřování se k materiálům před projednáním v RMČ a ZMČ, které mají požadavky na finanční krytí
  • zabezpečení výkonu předběžné a průběžné veřejnosprávní kontroly u příspěvkových organizací zřízených MČ a podílení se na předběžných a průběžných veřejnosprávních kontrolách u žadatelů o veřejnou finanční podporu a příjemců veřejné finanční podpory
  • zabezpečení výkonu řídící kontroly – předběžné, průběžné a následné dle příkazu starosty a pověření
  • zabezpečení oznámení příspěvkovým organizacím schválení výše hospodářského výsledku za uplynulý rok a jeho rozdělení do fondů zastupitelstvem MČ a zajištění činností souvisejících s PO v oblasti finančního hospodaření
  • zajištění cenové kontroly

 

Související články

Agenda Centrálního stavebního úřadu 24. 6. 2024 Úřad Odbory ÚMČ Odbory ÚMČ
Poslední úprava: 28. 2. 2024. Za správnost obsahu odpovídá Libuše Axmannová.
Kontakt: Libuše Axmannová, , tel.: 544424825

Zašlete nám dotaz k této stránce nebo informace pro její doplnění:
Položky označené* jsou povinné.
Více o zpracování osobních údajů