Přestala vám téci studená voda, má nízký tlak, nebo došlo ke změně v kvalitě vody, voda má například jinou barvu? Nezdržujte se pátráním po informacích na profilech vašich přátel na sociálních sítích. Pokud se informace nedozvíte na webových stránkách vodáren - www.bvk.cz, pak volejte Centrální vodohospodářský dispečink Brněnských vodáren a kanalizací na čísle 543 212 537.
Jeho specialisté zajišťují nepřetržitou 24hodinovou službu jak ve všední dny, tak i o sobotách, nedělích, svátcích. Jsou připraveni vám pomoci, pokud se problém týká služeb poskytovaných brněnskými vodárnami.
Rádi vám odpoví na vaše otázky a v případě, že jde o problém poskytovaných služeb, jsou schopni podniknout konkrétní kroky pro jeho odstranění. Například pokud vám teče doma z kohoutku rezavá voda, vyšlou na místo pohotovostní četu, která, pokud je příčina na veřejném vodovodu, zajistí zjednání nápravy. Může však nastat situace, že k „zabarvení“ vody dochází až v nemovitosti, ve vnitřních instalacích. V takovém případě je potřeba kontaktovat majitele či správce nemovitosti. Nezřídka se totiž stává, že pitná voda získá „rezavé zabarvení“ právě zde.
Brněnská pitná voda má ty nejlepší parametry, které s přehledem odpovídají všem zákonným normám. Pečlivá kontrola její kvality probíhá pravidelně na zdrojích vody, ve veřejné vodovodní síti a stejně tak u zákazníků. Společně s akreditovanou laboratoří brněnských vodáren ji vyhodnocuje také Krajská hygienická stanice. Odborná péče expertů brněnských vodáren je průběžně věnována monitoringu celé vodovodní sítě. Díky využívání moderních technologií a inovacím v této oblasti patří Brněnské vodárny a kanalizace dlouhodobě mezi republikové lídry ve snižování ztrát vody.